You are not logged in.

Announcement

Welcome to the new Ishimaru Design website !
New host, new version and more !
More details here

-------------------------------

Bienvenue sur le nouveau site d'Ishimaru Design !
Nouvel hébergement, nouvelle version et encore plus !
Plus de détails ici

#1 2008-10-27 03:10:08

Ishimaru Chiaki
Geek cook
From: Somewhere in Québec
Registered: 2007-11-12

New add-ons for this board

Tonight, I installed a small add-on I coded this WE.  I thank 120forever from ConnectixBoards French support team for his help in the script debug process.
The online test permitted me to discover and correct a last bug I didn't notice during local testing and who was concerning members who removed their birthdate.

If you filled your "Date of birth" field in your profile, you can view your age in your profile infos in your messages.

The add-on pack for unmodified CB forums, and the directions for modified CB forums will be available very soon in the French section, and on the French and only Official support forum.

----------------

Ce soir, j'ai installé un petit add-on que j'ai codé ce WE.  Je remercie 120forever de l'équipe francophone de ConnectixBoards pour son aide pour le déboguage du script.
Les tests en ligne m'ont permis de découvrir et corriger un dernier bogue que je n'avais pas vu lors des tests en local et qui concernait les membres qui avaient retiré leur date de naissance.

Si vous avez rempli le champ "Date de naissance" dans votre profil, vous pouvez maintenant voir votre âge dans les infos de votre profil à côté de vos messages.

Le pack du add-on pour les forums CB non-modifiés, et les instructions pour les forums CB modifiés seront disponibles sous peu dans la section française, ainsi que sur le forum de support officiel.

Last edited by Ishimaru Chiaki (2008-10-30 01:04:05)

#2 2008-10-30 01:13:08

Ishimaru Chiaki
Geek cook
From: Somewhere in Québec
Registered: 2007-11-12

Re: New add-ons for this board

Afer the "Age poster in messages" add-on, I coded another add-on to display members' gender in posts.  The text can be replaced by a pic with some CSS, but for now, I'm waiting for further testing to be done since it uses a CSS property which isn't recognized by some browsers, so I want to be sure I have no more correction besides the CSS hack for older versions of Firefox.

--------

Après l'add-on de l'âge du posteur dans les messages, j'ai codé un autre add-on pour afficher le sexe du posteur dans les messages.  Le texte peut être remplacé par une image en utilisant du CSS, mais pour le moment, j'attends que d'autres tests soient faits puisqu'il utilise une propriété CSS qui n'est pas reconnu par certains navigateurs et donc, je veux être certaine de ne pas avoir d'autres corrections à faire à part le hack CSS pour les vieilles versions de Firefox.

Board footer