You are not logged in.

Announcement

Welcome to the new Ishimaru Design website !
New host, new version and more !
More details here

-------------------------------

Bienvenue sur le nouveau site d'Ishimaru Design !
Nouvel hébergement, nouvelle version et encore plus !
Plus de détails ici

#1 2008-12-28 22:37:58

Ishimaru Chiaki
Geek cook
From: Somewhere in Québec
Registered: 2007-11-12

New Birthday MOD

After "Poster age in messages", "Gender in messages" and "Last visit in memberlist", I coded a new MOD with some help from one of the CB French support forum for the debug.  I was thinking about such a feature for at least two months already, but I was looking for a way to sort birthdates by the day and month in the sql query.

You can now see on the index if there is any birthday today.  When there is one, an extra line appears in the stats box and you see the member's name with his/her age (he/she must have filled the "Date of birth" field in his/her personal infos).

This MOD is a gift for the end of year.

----------------------

Après les MODs "Poster age in messages", "Gender in messages" et "Last visit in memberlist", j'ai codé un nouveau MOD avec l'aide d'un des modérateurs du support CB pour le déboguage.  Je pensais à une telle fonctionnalité depuis au moins deux mois déjà, mais je cherchais un moyen pour trier les dates d'anniversaires par le jour et le mois dans la requête sql.

Vous pouvez maintenant voir sur l'index s'il y a un anniversaire aujourd'hui.  Quand il y en a un, une ligne supplémentaire apparaît dans le bloc "Statistiques" et vous voyez le nom du membre fêté avec son âge (il/elle doit avoir rempli le champ "Date de naissance" dans son profil).

Ce MOD est un petit cadeau de fin d'année. smile

Board footer