You are not logged in.

Announcement

Welcome to the new Ishimaru Design website !
New host, new version and more !
More details here

-------------------------------

Bienvenue sur le nouveau site d'Ishimaru Design !
Nouvel hébergement, nouvelle version et encore plus !
Plus de détails ici

#1 2008-10-22 06:52:56

Ishimaru Chiaki
Geek cook
From: Somewhere in Québec
Registered: 2007-11-12

Custom Halloween skin for Ishimaru Design

After I made the generic Halloween skin for download, I decided to customize it for this forum, so Ishimaru Design will be on the Halloween mood.

The main change is the header where I replace the generic CB logo by an anime witch with a fullmoon on the left, and I added three bats on the right side, to break the emptiness.  I also made the navlinks block full-width and I removed the space over it.

To select this skin, you go to Personal info > Presentation parameters > You select the id_halloween_custom skin, then you validate.

This skin is set as default skin until November 1st.

--------------------

Après avoir fait le thème Halloween générique pour le libre-service, j'ai décidé de le personnaliser pour ce forum, donc Ishimaru Design sera dans l'ambiance de l'Halloween.

Le principal changement dans le skin Halloween se situe dans le header.  À gauche, j'ai remplacé le logo CB générique par une petite sorcière style manga avec une pleine lune, puis à droite, j'ai mis trois chauve-souris pour "casser" le vide.  J'ai aussi fait en sorte que le bloc des liens de navigation fasse toute la largeur de l'écran et qu'il n'y ait pas d'espace vide au dessus.

Pour sélectionner ce skin, vous allez dans Données personnelles > Paramètres de présentation > vous sélectionnez le skin id_halloween_custom puis vous validez.

Ce skin est défini par défaut jusqu'au 1er novembre.

#2 2008-10-24 10:17:04

Missanthropy
Member
From: Florida
Registered: 2008-02-02
Website

Re: Custom Halloween skin for Ishimaru Design

Ooh Ishimaru, The new Halloween theme is sooo nice hun. Very Pretty smile I love the colors. wink I still have to upload Blood's new halloween theme on The Realm, shoot before he leaves on holiday, I almost forgot, again! LOL

Board footer